Month: November 2013

Day 6 (part II)

6. Saritura in lungime de pe loc – va alegeti  o suparafata de 10-15 metri – asezati picioarele departate la nivelul umerilor, flexati picioarele si in acelasi timp duceti bratele in spate pentru a va lua elan. Odata cu aducerea bratelor din spate in fata, impingeti cu toata forta in picioare si sariti in lungime. – pozitia corpului in aer trebuie sa fie usor cu trunchiul aplecat,iar picioarele, trebuie sa fie pregatite sa amortizeze impactul cu aterizarea. NU ATERIZATI PE CALCAIE SI GENUNCHII INTINSI…. Aceste aterizari va pot afecta articulatiile GRAV. Daca nu reusiti exercitiul cu deplasare, puteti incerca varinata simpla, de pe loc. 7. Brate – asezati  fesele si podul palmelor pe marginea ladei (step) – coborati fesele la sol fara a pune toata greutatea corpului jos,indoiti bratele pe langa corp si apoi intindeti-le ferm si reveniti de unde ati plecat. Executati acest exercitiu 1 set a cate 20 de repetari. 8. Exercitiu pentru coapse, fese si spate – asezi picioarele pe lada sau pe step (sau la sol daca nu exista),pozitionezi picioarele putin mai departate decat nivelul umerilor,varfurile orientate spre inainte, trunchiul usor aplecat spre inainte, bratele spijinite deasupra genunchilor. – cobori la dreapta cu piciorul drept jos de pe lada, pulsezi de 2ori ca si cum ai face o semi genoflexiune, apoi revii la loc cu picioarele pe lada dupa care cobori cu celalalt picior la stanga si revii la loc pe lada . Executa exercitiul 1 set a cate 20 de repatari sau pe ceas, 1minut. 9.  Flotari cu partener/a Asezati bratele la Read More

Day 6 (part I)

Am revenit cu un antranament facut in aer liber  si care este unul mai special, zic eu,  deoarece nu numai ca lucram grupele de muschi care ne intereseaza dar este un antrenament de rezistenta fizica.   1-Incalzirea obligatorie   2. Exercitii speciale pe pista de atletism (suparafata de lucru, 20-25 metri) – Joc de glezne cu Read More

Day 5

Nu stiu daca pentru voi conteaza ceea ce postez eu aici pe blog insa eu consider ca  mi.am asumat o responsabilitate si o obligatie atunci cand am ales sa fac public acest program personal . Responsabilitate- in sensul ca trebuie sa duc la bun sfarsit programul si obligatie- pentru ca nu trebuie sa fac prea Read More

Day 4

Ziua a 4-a de antrenament, a fost una amuzanta pentru mine  din cauza faptului ca am purtat un tricou care te duce cu gandul la SuperMan …iar eu am glumit pe seama asta, spunand ca sunt Super Woman si pot face orice, motiv pentru care Raluca…m-a muncit chiar un pic mai mult decat o face Read More