Day 1

 Hey hey heyyyy!!!

 

Day 1 ….s-a finalizat cu brio.

 

Haideti sa va povestesc cum a decurs primul antrenament:

 

Ne-am intalnit la prima ora a diminetii, ne.am schimbat si am intrat in sala mare si frumoasa, unde am stat in jur de o h si ceva..spre 2.. Dupa multa vreme in care nu am mai facut nici un soi de miscare fizica,am fost felicitata pentru randamentul dat. ( sincera sa fiu, nu ma asteptam sa pot duce toate exercitiile la bun sfarsit , fara sa ma vait. Recunosc in schimb, ca nu mi-a fost usor, ca am baut apaaaa si am ramas fara suflu la un moment dat, dar..m-am motivat stiind ca va scriu si voua, si fie vorba intre noi- nu am de gand sa cedez lenei cu una cu doua! :)) )

 

Exercitiile de fitness facute alaturi de Raluca , se pot face si de catre voi,acasa. ( noi am lucrat printre altele cu Fit Ball si gantere-daca nu vreti sa mergeti la sala, puteti sa va cumparati si voi, sunt utile si mingea sigur este si fun de folosit)

 

Am sa va detaliez- pe inteles (sper eu)-  cate ceva din ce am lucrat astazi. De data viitoare, imi iau notite, ca sa va descriu antrenamentul cu totul.

 

 

 

In primul rand, cel mai important…ca sa “functionati” corect…este sa faceti INCALZIREA OBLIGATORIE, cat mai serios cu putinta. Asta ca sa nu aveti surprize neplacute pe timpul antrenamentului si pentru a evita accidentarile. ( va fac prezentarea acesteia, doar astazi, si decate ori aveti nevoie sa va uitati peste, reveniti la articol)

 

Exercitiile de incalzire pregatesc corpul si organismul pentru efort. Mai intai se incalzeste partea superioara si apoi  cea  inferioara.

 

( Executa cate o serie a 8 repetari pe fiecare exercitiu de incalzire prezentat mai jos.)

 

– Miscari ale capului (aplecari inainte si inapoi, laterale la dreapta si la stanga si rasuciri ale capului si gatului, toate aceste exercitii se pot realiza si cu arcuire)

 

– Rotiri ale umerilor cu bratele langa corp sau pe sold (miscari circulare inainte si inapoi).

 

– Incalzirea incheieturilor prin rotiri la exterior si interior.

 

–  Aplecari de trunchi cu arcuire inainte si lateral.

 

– Rotiri de bazin in ambele sensuri.

 

– Rotiri de glezne spre exterior si apoi spre interior.

 

– Extensii si aplecari cu arcuire.

 

– Incalzirea genuchilor prin miscari circulare in ambele sensuri.

 

– Rotiri de glezne la exterior, apoi la interior.

 

– Din aplecat in sprijin usor pe palme (degete), picioarele departe, ridicati varfurile talpilor pana ajungeti pe calcaie si mentineti. Apoi, treceti greutatea pe varfuri si ridicati calcaiele de la sol. Exercitiul va pune accent pe intinderea gambelor si bicepsul femural.

 

 

 

 

 

FANDARI LATERALE (PENTRU FESE SI COAPSE)

 

 

 

– asezati picioarele apropiate, genuchii usor flexati astfel inact umerii sa nu depaseasca linia varfurilor.

 

– departeaza un picior in lateral punctand cu varful talpii solul, apoi revino la loc langa cel de sprijin tot pe varf.

 

– greutatea de sprijin sa fie mai mult pe piciorul care nu lucreaza si care are talpa lipita de sol.

 

Executa exercitiul de 16-20 repetari, apoi schimbi partea, lucrand acelasi exercitiu si pe piciorul stang.

 

 

 

ABDOMENE PE MINGEA DE FITNESS (FIT BALL)

 

 

 

– asezati spatele pe minge in asa fel incat sa pozitionati mingea in partea superioara a spatelui;

 

– asezati bratele indoite la ceafa, coatele sa fie pastrate pe linia urechilor si incepeti abdomenele.

 

Executa exercitiul in 3 seturi a cate 16-20 repetari, pauza intre serii sa nu depaseasca 1 minut.

 

 

 

FLOTARI CU PICIOARELE PE MINGEA DE FITNESS

 

 

 

– asezati corpul in pozitie de flotari, ridicati picioarele pe minge astfel ca tibiile si bratele sa sustina corpul drept (scandura)

 

– incearca sa indoi bratele si sa revi la loc fara a modifica pozitia corpului si fara a te dezichilibra

 

Executa acest exercitiu in 2 seturi a cate 16-20 repetari. Pauza intre serii sa nu fie mai mare de 1 minut

 

 

 

GENOFLEXIUNI CU MINGEA

 

 

 

– din pozitie verticala, picioarele departate la nivelul umerilor cu varfurile talpilor indreptate inainte, tineti mingea in maini cu bratele intinse la orizontala

 

– flexeaza picioarele pana ajung fesele la nivelul genuchilor, apoi revino la loc fara a modifica pozitia  picioarelor si a bratelor.

 

– pe durata executiei, tineti privirea inainte

 

Acest exercitiu se executa in 2-3 seturi a cate 16 repetari cu pauza de 60 de secunde intre serii.

 

 

 

Despre meniul meu de astazi, nu am multe de povestit: piept de pui fript, iaurt 0,1 grasime…si cafea goala. :)) ( rasfatul meu il reprezinta o bautura acidulata la care nu pot renunta, dar care nu contine zahar..ci aspartam) stiu ca nu e sanatoasa…dar ce sa fac…fiecare cu “viciile” lui.

 

 

 

In rest…pot sa va spun ca nu m.am simtit extenuata ci doar putin obosita dupa antrenament, oboseala care de altfel a disparut repede…

 

Sunt curioasa daca o sa fac febra musculara( momentan nu simt ca s.ar intampla asta….dar pana maine dimineata nu stiu ce se poate intampla :)) )

 

Cam atat azi…plus poze ca sa vedeti ca sunt serioasa! ;))

 

Ps: LUCRATI CU MUZICA ANTRENANTA. Sigur o sa va faca placere! 🙂

V-am pupat!

 

 

imageimageimage

image

25 comments

  • eu

    cat ia prietena ta pentru antrenament in privat, cum faci si tu?

  • Tatiana

    Bravo Doinita, eu te sustin.

  • Oana

    Uau! cat ma bucur ca sunt exercitii ce le pot face si eu acasa, avand in vedere ca fetita mea de 14 luni nu mi permite sa merg la sala! maine voi merge la mall sa caut mingea respectiva! Serios o sa ma apuc de treaba si voi face odata cu tine exercitiile ca stii ca ai sprijin si sa fii mai plina de energie, pt ca sa stii ca tu m.ai motivat! Sper sa dea roade si la mine asa cum doresc eu! Cam atat! Maine iti doresc o zi plina de energie si putere, pt ca sigur vei avea febra musculara 😀 Dar ea trece tot cu miscare! Te pup si pe maine!

    • Doinita

      ;)) o sa scriu despre multe alte exercitii, dar nu uita de incalzire..orice ai vrea sa lucrezi. sa-ti traiasca fetita….si sa ducem treaba la bun sfarsit,de ce nu, impreuna ! te pup !

  • liliana lu peperi nicolae

    ai un corp minunat

  • liliana lu peperi nicolae

    esti frumasaaaaa
    te pwpw
    Doinita meaaa
    te Ador !!!

  • Oana

    Multumesc frumos! n.o sa uit de incalzire! Pupici! :-*

  • andra

    in general febra musculara apare intre 24 si 48 ore,dar daca apare este f bine,organismul lucreaza,felicitari pentru efortul depus( dieta si sport) desi.. sincer mie imi place cum arati… am citit si eu articolele acelea cum ca te-ai ingrasat… dar sa fim seriosi… betele in loc de picioare nu sunt sexy iar o femeie cu forme tot timpul va arata mai bine decat una slaba si fara forme

  • Crinn

    Bravo, Bravo, Bravo !!!! TE sustin !! baga mare !!! hehehe Kiss kiss !!

  • Oana Mitu

    Grele exercitiile dupa mult timp de stat degeaba :)))) Am facut si incalzirea! Sii desi greu e satisfactor! Astept sa mi zici ce ai mai facut azi! Te pup!! :*

  • betty

    Doinita te rog spunemi pe langa exercitiile care le faci ce mananci?eu vreau neaparat sa slabesc si as vrea tare mult sa folosesc o dieta care chiar sa functioneze.te rog sa imi rasp daca se poate…e ft important pt mn.te pup si multa bafta in continuare

  • Danaaa

    De ce mi-ai blocat comentul? Nu am scris nimic iesit comun….

  • Elena

    Buna Doinita,
    De azi ma apuc si eu serios de treaba alaturi de tine.de mult imi doream sa ma ajute cineva sa fac asta .
    Pentru ca nu am timp sa ajung la sala voi face acasa .
    Te voi tine la curent.
    Multumesc pentru motivarea ta:) .te pup.

  • betty

    am citit scuze ca faza cu meniul a trecut neobservata de mine…multa bafta te pup

  • Oana

    Noi ne.am facut treaba si azi,adik eu si fiica mea care se baga si ea langa mine! Vad ca ai arte de zile cu un pic de ghoinion! Dar fii tare ca toate trec si tot raul sre bine!

  • Lori

    Arati asa bine ca ma intreb unde te-or fi vazut enorma ziaristii de doi bani…:(

  • nadia

    Love you my little angel.

  • iuliana

    Esti o scumpa doinita am sa mai urmaresc blogul tau poate asa ma motivez sa fac si eu cateva exercitii pup

  • Izabela

    Doinitaa eu sunt exact ca tine lenoasa si nu pot face singura exercitiile . Ma bucur foarte mult pentru ideea aceasta de maine ma apuc si eu de treaba cu tinee te puuuupp !!

  • myky

    buna doinita ma bucur mult ca postezi tot ce faci la antrenament mai motivat am 65 kg ff mult .o intrebare unde pot gasi mingia si cat costa ?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *