Day 3

Hey hey hey !!!

Sunt putin in urma cu postrarile legate de exercitiile pe care le fac la sala impreuna cu Raluca…dar dupa cum vedeti, sunt serioasa si va scriu asa cum v-am promis. Sper sa recuperez in acest weekend ..si sa ajungem la zi cu antrenamentele. Astazi  vi-l postez pe cel de-al 3-lea impreuna cu un colaj de poze si cu reportajul facut de cei de la povestiri ! 

Inainte sa incepeti exercitiile, nu uitati de INCALZIREA obligatorie !!

1. EXERCITIU PENTRU ABDOMEN CU MINGEA
– aseaza-te pe minge in asa fel incat umerii si spatele sa fie in centrul mingii
– pozitionati genunchii pana acestia formeaza unghi de 90 de grade (in acest mod zona lombara se va pozitiona pe minge corect)
– fixati bratele la ceafa in dreptul capu;ui
Ridica omoplatii de pe minge apoi mentineti 1-2 secunde dupa care, reveniti.
Executa acest exercitiu in seturi de 1-2 a cate 16-20 repetari cu pauza 60 de secunde intre serii.
2. EXERCITIU PENTRU TRUNCHI
– asezat pe spate
– genuchii indoiti (unghi de 90 de grade)
– bratete intinse pe sol
Coboara ferm genuchii la sol, apoi reveniti la centru, apoi repeta exercitiul si in partea cealalta.
Miscarea se face alternativ cu oprire la centru.
Executa exercitiul 1 set a care 20 de repetari.\
 3. EXERCITIU PENTRU MUSCHII ABDOMINALI SI COAPSE
– asezat pe spate, palmele palmele pozitionate sub fese (pentru a nu crea presiune pe zona lombara si pentru prevenirea arcuirii prea mare a spatelui)
– picioarele ridicate si intinse, talpile flexate
– pozitionati mingea intre glezne (gambe)
Coborati picioarele pana formati ungi de 120 de grade, pozitie unde abdomenul  se contracta,(nu atingeti solul) si ridicati la loc pana formati un unghi de 90 de grade.
Executa exercitiul in 1-2 seturi a cate 10-16 repetari.
4. EXERCITIU PENTRU FESE
– asezati spatele pe sol
picioarele flexate in asa fel incat talpile sa se afle sub linia genuchilor
– palmele langa corp
Ridicati bazinul de la sol fara sa arcuiti spatele,mentineti pozitia cat mai sus 1-2 secunde apoi reveniti.
Executa exercitiul 2 seturi a cate 16-20 repetari.
ATENTIA LA POZITIA SPATELUI !!!
5. EXERCITIU PENTRU TALIE
– aseaza-te pe lateral, sprijina corpul pe antebrat, cotul sa fie pozitionat pe linia umarului
– bratul drept indoit la ceafa
– intinde piciorul de la sol, iar cel de sus indoit cu talpa pe sol
Ridica soldurile de la sol impreuna cu intinderea bratului pe langa cap, mentine pozitia pozitia 1-2 secunde dupa care reveniti.
Executati exercitiul pe fiecare parte a cate 16-20 repetari.

Pe langa aceste exercitii, pe care le puteti face si voi acasa, o sa mai vedeti pe material ce am mai lucrat in sala: fandari in mers cu greutati in maini , genoflexiuni cu mingea la perete,  fluturari cu greutati , rulari pe fitball (ultimele 3 exercitii le gasiti in post-urile  anterioare)

Am renuntat la dieta, pentru ca observ ca dau randament si fara, insa sunt mult mai atenta la ce mananc, nu mai combin alimentele (de exemplu friptura cu garnitura)..si nu mai mananc dulciuri . Daca mi-e pofta de dulce, aleg sa mananc jumatate/un  baton Fibrobar, din acela cu ceai verde. Imi place gustul…si inlocuiesc si o masa cu el ! In rest…apa plata,ceai, o bautura acidulata fara zara (nu vi-o recomand)..iar zahar doar in cappucino, o lingurita. Nu am renuntat nici macar la paine, dar incerc sa nu manc prea multa si o consum doar prajita si nu seara !

http://www.acasatv.ro/povestiri-adevarate/doinita-oancea-s-a-apucat-de-slabit-uite-ce-program-are.html?fb_action_ids=625648214153474&fb_action_types=og.likes&fb_source=other_multiline&action_object_map=%7B%22625648214153474%22%3A369628673171257%7D&action_type_map=%7B%22625648214153474%22%3A%22og.likes%22%7D&action_ref_map=%5B%5D

 

 

V-am pupat si …spor la treaba ! La mine lucrurile functioneaza de minune….e drept ca trag de mine sa ajung la sala..si sa imi fac timp pentru asta, dar va spun ca merita.  Abia astept sa  pun poze de la sfarsitul lunii de antrenament ! ;))

image

1 comment

  • Oana Mitu

    Sa stii ca la mine incep sa dea rezultate! Bine eu ma axez mai mult pe gambe si fese,acolo imi trebuie tonus, si te sustin in continuare!!! Incepe sa mi placa asa!! :* :* :*

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *